W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i nie przyjmować towaru.
W przypadku towarów wadliwych, bądź uszkodzonych fabrycznie, gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W takim przypadku Klient nie ponosi kosztów ponownej dostawy towaru wolnego od wad.
W przypadku stwierdzenia niezasadności reklamacji towaru lub stwierdzenia uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty związane z obsługą reklamacji pokrywa klient.
Mając na uwadze art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22 poz. 271 z zm.) (dalej „Ustawa”), Klientowi, który jest konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać stąd.
Towar powinien zostać zwrócony niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia, w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jako zwykły zarząd rozumie się takie zapoznanie z produktem, jakie miało by miejsce w siedzibie sklepu. Towar należy zwracać w oryginalnym opakowaniu wraz z kopią dowodu zakupu.
Zwracany towar powinien być dostarczony do Sprzedawcy osobiście do siedziby sklepu lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
W przypadku zwrotu za pośrednictwem operatora pocztowego towar należy dokładnie zabezpieczyć, dołączyć do przesyłki wypełniony formularz odstąpienia od umowy sprzedaży oraz skontaktować się telefonicznie ze sklepem
Cena Towaru, Koszt dostawy zostaną zwrócone Klientowi w formie przez niego wskazanej niezwłocznie, nie później niż 14 dni po odstąpieniu przez Klienta od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
W przypadku zwrotu towaru niewynikającego z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22 poz. 271 z zm.) koszt dostarczenia towaru do Sprzedawcy ponosi Klient.
O przewidywanym czasie realizacji dostawy Zamówień Klient zostanie poinformowany w mailu potwierdzającym realizację Zamówienia
W przypadku braku dostawy w terminie podanym w potwierdzeniu realizacji zamówienia konieczny jest telefoniczny kontakt ze Sprzedawcą.
Zwrot należności za towar
Należność za zwracany towar dokonywana jest przelewem na konto bankowe wskazane przez Klienta, w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru.
W przypadku osobistego dostarczenia zwracanego towaru do siedziby sklepu, zwrot należności dokonywany jest w formie gotówki lub w formie przelewu na wskazane przez klienta konto bankowe.
W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej zwrot należności następuje na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
Z uwagi na przepisy podatkowe, zwrot należności za zakupiony towar w sytuacji, gdy dowodem zakupu była Faktura Vat , następuje w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przez Klienta podpisanej Faktury Korygującej.