sklepy stacjonarne: Salon w BlueCity: tel. 22 311 71 37
Warszawa ul. Osowska 45/1: tel. 22 213 39 09
FAQ

FAQ
1. Jaki jest czas realizacji zamówień?
2. FV i Paragon
3. Czym wysyłamy, ile to kosztuje?
4. Lista serwisów sprzętu foto.
5. Oznaczenia produktów na stronie
6. Czy mogę śledzić przebieg realizacji zamówienia?
7. Co zrobić gdy kurier nie zastanie mnie w miejscu dostawy?
8. Jak mogę się skontaktować z kurierem?
9. Co zrobić gdy dostarczona przesyłka okaże się uszkodzona bądź będzie inna od zamawianej?
10. Czy można przedłużyć gwarancję lub ubezpieczyć sprzęt fotograficzny
11. Ja zamówić przez internet?
12. Złożyłam/-em zamówienie co dalej?
13. Czy firma kurierska dostarcza przesyłki w soboty, jeśli tak to ile kosztuje?
14. Czy jest możliwość wysyłki za granicę, ile to kosztuje?

 

1. Czas realizacji zamówień zazwyczaj wynosi od 24h do kilku dni, gdy zamówienie zostało złożone przed godziną 15, powinno być dostarczone następnego dnia.
2. Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT.W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia. Dowód zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.
3. Firmą kurierska jest UPS. Koszt dostawy to 29zł przy zamówieniu za pobraniem i 19zł przy wcześniejszej wpłacie na konto. Realizacje zamówień odbywają się od pon do pt w godz 10:00-18:00
4. Lista serwisów pod które należy oddawać swój niedziałający sprzęt:
Serwis Canon -
C.S.I. Foto i Video
ul.Żytnia 15
tel. 022 379 20 90
info@e-csi.pl
www.e-csi.pl
Serwis Nikon -
Serwis Nikon Polska Sp. z o.o.
ul.Łopuszańska 38B
tel 022 460 87 60
service@nikon.pl
www.nikon.pl/serwis
Serwis Sony -
Centrum Serwisowe Sony PRAM s.c.
ul.Serocka 37
tel. 022 406 00 34
serwis@pram.com.pl
www.pram.com.pl
Serwis Pentax -
Apollo Electronics – Serwis
ul.Poleczki 13
tel.22 46 45 893
serwis@apollo.eu
www.apollo.eu/serwis
Serwis Olympus -
Olympus Polska Sp.z o.o.
ul.Suwak 3
tel. 022 366 00 66
tel.800 67 10 84 00
serwis@olympus.pl
www.olympus.pl/serwis
Serwis Tamron , Velbon , Benro , Metz
ul.Ks. Robaka 63 c
tel. 058 320 11 72
info@foto-technika.pl
www.foto-technika.pl/serwis


5.Polecamy* - Według naszych statystyki i obserwacji ten produkt sprzedaje się bardzo dobrze i jest godny polecenia. To oznaczenie przyznawane jest przez naszych pracowników a nie przez automatyczną statystykę, ale nie należy uznawać je jako stronnicze. Staramy się wskazać naszym klientom popularne produkty, godne zauważenia.
Nowość* - To oznaczenie informuje, produkt od stosunkowo niedawna jest w sprzedaży. Nie znaczy to jednak, że od niedawna nasza firma go ma w ofercie lecz, że jest nowym produktem na rynku. Niektóre produkty mogą mieć to oznaczenie wiele tygodni ale dla innych kategorii produktów.
Promocja* - Produkty tak oznaczone biorą udział w promocji. Może to być promocja polegająca na obniżce cenowej lub inna, dokładniej opisana na stronie danego produktu.
6. Opcję taką udostępniamy zarejestrowanym użytkownikom. Po zalogowaniu się na stronie sklepu informacje o złożonych zamówieniach można znaleźć w zakładce: "Moje zamówienia".
O zmianie statusu zamówienia informujemy również po przez pocztę e-mail.
Jeżeli nie otrzymaliście Państwo żadnej informacji z naszej strony prosimy o sprawdzenie katalogu "Spam"  w skrzynce poczty elektronicznej.
W sytuacji gdy tam również nie ma żadnych wiadomości prosimy o kontakt telefoniczny:
7.Kurier powinien skontaktować się z Państwem telefonicznie. Powinien również zostawić dokument awizo z nr przesyłki i telefonem do odpowiedniego oddziału kurierskiego, pod który należy niezwłocznie zadzwonić i potwierdzić dogodną godzinę oraz dzień ponownej próby doręczenia.
8.Najlepiej zadzwonić do działu obsługi w dzień spodziewanej dostawy i podać nr swojej przesyłki lub adres podany w zamówieniu i na tej podstawie poprosić o nr do właściwego kuriera.
9. Kurier powinien spisać protokół (zrobić zdjęcia przesyłki) bo będzie on podstawą reklamacji zawartości przesyłki bądź jej uszkodzenia
10. Gwarancja i ubezpieczenie ( patrz Gwarancja i serwis )
11. - Najpierw należy oczywiście wybrać interesujący towar z oferty naszego sklepu i umieścić go w wirtualnym koszyku zakupów poprzez wciśnięcie przycisku "Dodaj do koszyka" znajdującego się przy wybranym towarze.
-Po umieszczeniu wszystkich towarów w koszyku, należy wybrać przycisk "Zamawiam".
-Następnie należy podać dane kontaktowe (potrzebne do potwierdzenia zamówienia) oraz adres dostawy, ewentualne dane do faktury oraz wybrać sposób płatności i dostawy.
- Ostatni ekran pokazuje wszystkie wprowadzone informacje celem ich sprawdzenia. Masz możliwość ich poprawienia oraz ostatecznego zatwierdzenia co jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia - przycisk "Potwierdź zamówienie".
-Po złożeniu zamówienia otrzymujecie Państwo na podany adres poczty elektronicznej automatyczny email z podsumowaniem zamówienia.
-Niezwłocznie, a najpóźniej następnego dnia roboczego nasz handlowiec skontaktuje się z Państwem (telefonicznie lub emailem) w celu potwierdzenia zamówienia. Przy okazji poda szczegóły dotyczące terminu realizacji i udzieli innych informacji.
-Po potwierdzeniu przez handlowca należy już tylko czekać na realizację czyli przesyłkę z zamówionym towarem. Jeśli został wybrany sposób płatności 'przedpłata na konto bankowe' to wyślemy towar w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto.
-W dniu wysyłki, po południu, otrzymają Państwo email powiadamiający o wysłaniu przesyłki. Będzie on zawierał wszelkie pomocne informacje do szczęśliwego i wygodnego zakończenia transakcji (np. kontakt z kurierem, nr przesyłki) W każdej chwili podczas zamawiania możecie Państwo kontaktować się z naszą firmą a my udzielimy wszelkich niezbędnych informacji.
12. Sprawdź pocztę e-mail.
Powinniście Państwo otrzymać potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z informacjami o:
- numerze zamówienia,
- zawartości zamówienia (nazwa produktu oraz ilość zamawianych szt),
- kosztach wybranego sposobu dostawy/odbioru sprzętu,
- wartości łącznej zamówienia,
- formie płatności,
- adresie wysyłki (o ile towar ma być wysyłany),
- adresie wybranego sklepu, w którym odbierzesz towar,
Prosimy o dokładne sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych.
W przypadku stwierdzenia błędu odpisz na otrzymanego e-maila podając, które dane są niepoprawne.
Jeżeli nie otrzymałaś/-eś takiej wiadomości sprawdź folder "Spam" w swojej skrzynce e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia złożenia zamówienia w przeciągu 2 godzin prosimy o kontakt telefoniczny: lub
O dalszych zmianach w procesie realizacji zamówienia będziesz informowana/-ny drogą mailową.
13. Zamówienia realizowane są przez firmę kurierską tylko w dni robocze ( tj.  pon-pt )
14. Wysyłamy paczki tylko na terytorium Rzeczepolpolitej Polskiej

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl