FAQ

FAQ

 

1. Jaki jest czas realizacji zamówień?

Czas realizacji zamówień zazwyczaj wynosi od 24h do kilku dni, gdy zamówienie zostało złożone przed godziną 14, powinno być dostarczone następnego dnia.

 

2. Dokumenty sprzedaży

Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT.W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia. Dowód zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.

 

3. Czym wysyłamy, ile to kosztuje?

Firmą kurierska jest UPS. Koszt dostawy to 29zł przy zamówieniu za pobraniem i 19zł przy wcześniejszej wpłacie na konto.

Firmą kurierską Inpost koszt  przy wcześniejszej wpłacie na konto 11zł

Realizacje zamówień odbywają się od pon do pt w godz 9:00-17:00


4. Lista serwisów sprzętu foto.


Serwis Canon -
C.S.I. Foto i Video
ul.Żytnia 15
tel. 022 379 20 90
info@e-csi.pl
www.e-csi.pl

Serwis Nikon -
Serwis Nikon Polska Sp. z o.o.
ul.al. Jerozolimskie 180
tel 022 460 87 60
service@nikon.pl
www.nikon.pl/serwis

Serwis Sony -
C.S.I. Foto i Video
ul.Żytnia 15
tel. 022 379 20 90
info@e-csi.pl
www.e-csi.pl

Serwis Pentax -
OPTO-TECHNIKA
ul. Wolska 69
tel.22 622 06 19
biuro@opto-technika.pl

Serwis Olympus -
Olympus Polska Sp.z o.o.
ul. Popiełuszki 17
tel. 022 366 00 66
tel.800 67 10 84 00
serwis@olympus.pl
www.olympus.pl/serwis

Serwis Tamron , Velbon , Benro , Metz
ul.Ks. Robaka 63 c
tel. 058 320 11 72
info@foto-technika.pl
www.foto-technika.pl/serwis


5. Oznaczenia produktów na stronie

Polecamy* - Według naszych statystyki i obserwacji ten produkt sprzedaje się bardzo dobrze i jest godny polecenia. To oznaczenie przyznawane jest przez naszych pracowników a nie przez automatyczną statystykę, ale nie należy uznawać je jako stronnicze. Staramy się wskazać naszym klientom popularne produkty, godne zauważenia.

Nowość* - To oznaczenie informuje, produkt od stosunkowo niedawna jest w sprzedaży. Nie znaczy to jednak, że od niedawna nasza firma go ma w ofercie lecz, że jest nowym produktem na rynku. Niektóre produkty mogą mieć to oznaczenie wiele tygodni ale dla innych kategorii produktów.

Promocja* - Produkty tak oznaczone biorą udział w promocji. Może to być promocja polegająca na obniżce cenowej lub inna, dokładniej opisana na stronie danego produktu.


6. Czy mogę śledzić przebieg realizacji zamówienia?

Opcję taką udostępniamy zarejestrowanym użytkownikom. Po zalogowaniu się na stronie sklepu informacje o złożonych zamówieniach można znaleźć w zakładce: "Moje zamówienia".
O zmianie statusu zamówienia informujemy również po przez pocztę e-mail.
Jeżeli nie otrzymaliście Państwo żadnej informacji z naszej strony prosimy o sprawdzenie katalogu "Spam"  w skrzynce poczty elektronicznej.
W sytuacji gdy tam również nie ma żadnych wiadomości prosimy o kontakt telefoniczny:


7. Co zrobić gdy kurier nie zastanie mnie w miejscu dostawy?

Kurier powinien skontaktować się z Państwem telefonicznie. Powinien również zostawić dokument awizo z nr przesyłki i telefonem do odpowiedniego oddziału kurierskiego, pod który należy niezwłocznie zadzwonić i potwierdzić dogodną godzinę oraz dzień ponownej próby doręczenia.

 

8. Jak mogę się skontaktować z kurierem?

Najlepiej zadzwonić do działu obsługi w dzień spodziewanej dostawy i podać nr swojej przesyłki i na tej podstawie poprosić o nr do właściwego kuriera.


9. Co zrobić gdy dostarczona przesyłka okaże się uszkodzona bądź będzie inna od zamawianej?

Kurier powinien spisać protokół (zrobić zdjęcia przesyłki) bo będzie on podstawą reklamacji zawartości przesyłki bądź jej uszkodzenia

 

10. Czy można przedłużyć gwarancję lub ubezpieczyć sprzęt fotograficzny

Gwarancja i ubezpieczenie ( patrz Gwarancja i serwis )


11. Ja zamówić przez internet?

Najpierw należy oczywiście wybrać interesujący towar z oferty naszego sklepu i umieścić go w wirtualnym koszyku zakupów poprzez wciśnięcie przycisku "Dodaj do koszyka" znajdującego się przy wybranym towarze.

-Po umieszczeniu wszystkich towarów w koszyku, należy wybrać przycisk "Zamawiam".


-Następnie należy podać dane kontaktowe (potrzebne do potwierdzenia zamówienia) oraz adres dostawy, ewentualne dane do faktury oraz wybrać sposób płatności i dostawy.


- Ostatni ekran pokazuje wszystkie wprowadzone informacje celem ich sprawdzenia. Masz możliwość ich poprawienia oraz ostatecznego zatwierdzenia co jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia - przycisk "Potwierdź zamówienie".


-Po złożeniu zamówienia otrzymujecie Państwo na podany adres poczty elektronicznej automatyczny email z podsumowaniem zamówienia.


-Niezwłocznie, a najpóźniej następnego dnia roboczego nasz handlowiec skontaktuje się z Państwem (telefonicznie lub emailem) w celu potwierdzenia zamówienia. Przy okazji poda szczegóły dotyczące terminu realizacji i udzieli innych informacji.


-Po potwierdzeniu przez handlowca należy już tylko czekać na realizację czyli przesyłkę z zamówionym towarem. Jeśli został wybrany sposób płatności 'przedpłata na konto bankowe' to wyślemy towar w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto.


-W dniu wysyłki, po południu, otrzymają Państwo email powiadamiający o wysłaniu przesyłki. Będzie on zawierał wszelkie pomocne informacje do szczęśliwego i wygodnego zakończenia transakcji (np. kontakt z kurierem, nr przesyłki) W każdej chwili podczas zamawiania możecie Państwo kontaktować się z naszą firmą a my udzielimy wszelkich niezbędnych informacji.


12. Złożyłam/-em zamówienie co dalej?

Sprawdź pocztę e-mail.

Powinniście Państwo otrzymać potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z informacjami o:
- numerze zamówienia,
- zawartości zamówienia (nazwa produktu oraz ilość zamawianych szt),
- kosztach wybranego sposobu dostawy/odbioru sprzętu,
- wartości łącznej zamówienia,
- formie płatności,
- adresie wysyłki (o ile towar ma być wysyłany),
- adresie wybranego sklepu, w którym odbierzesz towar,
Prosimy o dokładne sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych.
W przypadku stwierdzenia błędu odpisz na otrzymanego e-maila podając, które dane są niepoprawne.
Jeżeli nie otrzymałaś/-eś takiej wiadomości sprawdź folder "Spam" w swojej skrzynce e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia złożenia zamówienia w przeciągu 2 godzin prosimy o kontakt telefoniczny: lub
O dalszych zmianach w procesie realizacji zamówienia będziesz informowana/-ny drogą mailową.


13. Czy firma kurierska dostarcza przesyłki w soboty, jeśli tak to ile kosztuje?

Zamówienia realizowane są przez firmę kurierską tylko w dni robocze ( tj.  pon-pt )


14. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Wysyłamy paczki tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium