Obiektyw Sigma 150-600mm Contemporary F5-6.3 DG OS HSM Canon






- _sticker-label-420_
Krótki opis
Obiektyw Sigma 150-600mm Contemporary F5-6.3 DG OS HSM należy do serii Contemporary, która charakteryzuje się najnowszą technologią, oferującą zarówno wysoką jakość optyczną i lekką i zwartą konstrukcję. W teleobiektywie Sigma 150-600mm zastosowano 1 soczewkę FLD (Low Dispersion), która jest na najwyższym poziomie wydajności optycznej. Również obiektyw Sigma posiada 3 soczewki ze szlachetnego szkła SLD (Special Low Dispersion), odpowiadające za barwne aberracje. Obiektyw Sigma 150-600mm Contemporary jest idealnym wyborem dla fotografów, chcących mieć super teleobiektyw o wysokiej jakości optycznej.

Darmowa wysyłka od 500zł
Opis
Obiektyw Sigma 150-600mm Contemporary F5-6.3 DG OS HSM Canon
Obiektyw Sigma 150-600mm Contemporary F5-6.3 DG OS HSM należy do serii Contemporary, która charakteryzuje się najnowszą technologią, oferującą zarówno wysoką jakość optyczną i lekką i zwartą konstrukcję. W teleobiektywie Sigma 150-600mm zastosowano 1 soczewkę FLD (Low Dispersion), która jest na najwyższym poziomie wydajności optycznej. Również obiektyw Sigma posiada 3 soczewki ze szlachetnego szkła SLD (Special Low Dispersion), odpowiadające za barwne aberracje. Obiektyw Sigma 150-600mm Contemporary jest idealnym wyborem dla fotografów, chcących mieć super teleobiektyw o wysokiej jakości optycznej.
Minimalizacja aberracji chromatycznej
Szkło FLD zapewnia ultra niską dyspersje, która odpowiada za wydajność na najwyższym poziomie. Właściwości tego szkła są podobne do fluorytu. Z kolei szkło SLD o niskiej dyspersji ma na celu minimalizację aberracji chromatycznej.
Odporna konstrukcja
Obiektyw Sigma 150-600mm Contemporary F5-6.3 DG OS HSM został zaprojektowany tak aby poradzić sobie podczas pracy w bardzo trudnych warunkach terenowych. Zaletą teleobiektywu Sigma jest wzmocniona odporność na pracę w kurzu, pyle i opadach atmosferycznych. Zoom Sigma o ogniskowej 150-600mm wykonany został z wysokiej jakości materiałów oraz jest uszczelniony. Soczewki obiektywu Sigma pokryto specjalnymi warstwami hydrofobowymi, które chronią obiektyw przez zabrudzeniami i pomagają utrzymać czystość.
Zmienna ogniskowa
Obiektyw zmiennoogniskowy Sigma swoje przeznaczenie znajdzie w fotografii przyrodniczej, fotografii sportowej, fotografii lotniczej oraz swą przydatnością posłuży dla detektywów. Dzięki zmiennej ogniskowej 150-600mm możemy uchwycić dalekie obiekty.
Blokada tubusu
Przycisk umożliwiający blokadę przedniego tubusu przy dowolnej ogniskowej to świetna funkcja przy fotografowaniu z obiektywem skierowanym do dołu lub w górę. Sprawdzi się to w astrofotografii.
Stabilizacja optyczna
W obiektywie Sigma zastosowano nowy system stabilizacji optycznej wsparty zaawansowanym akcelerometrem. Stabilizacja obrazu w trybie 1 doskonale radzi sobie przy ogólnym fotografowaniu. Natomiast przy fotografii ruchomych obiektów włączamy tryb 2 stabilizacji optycznej.
Mechanizm ustawiający ostrość
Przełącznik AF, służy do ustawiania trybu pracy mechanizmu ustawiającego ostrość i mamy do wyboru trzy położenia: AF, MO i MF. Oprócz pozycji standardowych (w przypadku wyboru AF pierścień do manualnego ustawiania ostrości wciąż działa), mamy jeszcze opcję MO (Manual Override), która pozwala operować pierścieniem nawet gdy autofokus działa w trybie ciągłym.
Wielofunkcyjność
Obiektyw Sigma 150-600mm współpracuje z urządzeniem Sigma USB DOCK, dzięki któremu można personalizować funkcje stabilizacji optycznej, opcje pracy autofocusa, określania zakresu odległości ostrzenia, kalibracji czy wgrywania nowego oprogramowania.
Kompatybilność
Obiektyw Sigma 150-600mm C F5-6.3 DG OS HSM jest kompatybilny z telekonwerterami Sigma 1,4x oraz 2,0x z serii SGV.
Dane techniczne
Konstrukcja obiektywu | 20 elementów w 14 grupach (3xSLD i 1xFLD) |
Minimalna przysłona | 22 |
Rozmiar filtra | 95mm |
Kąt widzenia | 4,1 - 16,4 |
Minimalna odległość ustawiania ostrości | 260 |
Wymiary (średnica × długość) | 105x260.1 |
Maksymalny współczynnik powiększenia | 1:4.9 |
Waga | 1930g |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.