Torba fotograficzna Lowepro Adventura SH 160 II czarna






Krótki opis
Wysokiej jakości torba fotograficzna Lowepro Adventura SH 160 II jest doskonałym rozwiązaniem do przechowywania i transportowania sprzętu fotograficznego w podróży.

Darmowa wysyłka od 500zł
Opis
Torba fotograficzna Lowepro Adventura SH 160 II
Nowa kolekcja toreb Lowepro Adventura SH została zaprojektowana dla ludzi, którzy szukają lekkiej i praktycznej ochrony swojego sprzętu. Model Adventura SH 160 II pomieści lustrzankę z dodatkowymi dwoma średnimi obiektywami i lampą błyskową. Torba ładowana od góry co zapewnia szybki dostęp do sprzętu, klapa zapinana na bardzo dobrej jakości suwak YKK zapewnia szybkie otwarcie torby. Na klapie znajduje się kieszeń na karty pamięci, oraz dwie elastyczne kieszonki po boku torby. Dodatkowo z przodu torby umiejscowiono kieszeń na dodatkowe akcesoria. Torbę posiada także uchwyt ręczny oraz szlufkę umożliwiającą noszenie torby przy pasie. Gumowane wykończenia spodu torby zabezpieczają przed przetarciami materiału.W zestawie znajduje się pasek naramienny, który jest dopinany do torby oraz ma możliwość regulacji długości.
Informacje o produkcie Lowepro Adventura SH 160 II
Pojemność: Cyfrowa lustrzanka z dwoma średnimi obiektywami lub lampą błyskową np: Canon 650D + 18-135 plus dodatkowy obiektyw i lampa błyskowa, zapasowa karta pamięci i akcesoria.
Na każdą pogodę: Nie
Obszary użytkowania:DSLR
Serie toreb :Adventura
Kolor: Czarny
Wymiary zewnętrzne (gł x szer x wys) 235 x 182 x 156
Głębokość wnętrza (mm) 146
Wysokość wnętrza (mm) 162
Szerokość wewnętrzna (mm) 203
Waga (g) 400

Dane techniczne
Waga | 0,4kg |
Gwarancja | wieczysta |
Typ | torba na lustrzankę + dodatkowy obiektyw |
Wymiary zewnętrzne | 23,5 x 15,6 x 18,2 cm |
Wymiary wewnetrzne | 20,3 x 14,6 x 16,2 cm |
Pasek na ramię | tak |
Kieszeń na kartę pamięci | tak |
Uchwyt ręczny | tak |
Mocowanie do paska | tak |
Kieszenie zewnętrzne | tak |
Przegródki na rzepy | tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.