Tamron 70-300mm F4.5-6.3 Di III XRD - 5 LAT GWARANCJI - CENA ZAWIERA RABAT 480 ZŁ - CASHBACK






- _sticker-label-420_
Krótki opis
Tamron 70-300mm F4.5-6.3 Di III RXD to najmniejszy na świecie teleobiektyw do aparatów Sony

Darmowa wysyłka od 500zł
Opis
Tamron 70-300mm F4.5-6.3 Di III RXD to najmniejszy na świecie teleobiektyw do aparatów Sony.
To pierwszy model opracowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezlusterkowych Sony – najmniejszy i najlżejszy teleobiektyw do aparatów marki Sony z mocowaniem typu E.
To idealny teleobiektyw do codziennej pracy, niezależnie od Twoich umiejętności i bez znaczenia czy jesteś amatorem czy czystej krwi profesjonalistą.
To wszechstronny, uniwersalny obiektyw odpowiedni dla wielu zastosowań. Doskonale sprawdzi się w zdjęciach sportowych, dzikiej przyrody czy portretach. Wiele teleobiektywów może być nieporęczna lub cechuje je zbyt duży rozmiar. Tamron wprowadza dużą zmianę w tym obszarze.
Nowy obiektyw został tak skontrowany, aby Użytkownik czerpał czystą radość z łatwości robienia zdjęć niezależnie od miejsca, w którym się znajduje. Tamron waży tylko 545 g a mimo to jest w stanie zapewnić zachwycającą jakość obrazu. Konstrukcja obiektywu składa się z 15 elementów w 10 grupach. Elementy obiektywu LD (ang. Low Dispersion) ograniczają min. aberrację chromatyczną. Wraz z powłoką antyrefleksyjną BBAR (ang. Broad-Band Anti-Reflection) opracowanej przez inżynierów Tamron i znanej ze świetnej charakterystyki antyrefleksyjnej, zapewnia doskonałe właściwości optyczne.
Nowy obiektyw posiada tę samą średnicę filtra – 67 mm, jak inne produkty serii Tamron do Sony FE.
Aby powstrzymać przedostawanie się wilgoci i pyłu obiektyw został dokładnie uszczelniony co jest ważne przy fotografowaniu w plenerze, w trudnych warunkach.
W układzie AF zastosowano wyjątkowo cichy silnik krokowy RXD, który jest kompatybilny z wieloma funkcjami aparatów Sony, w tym: ze stabilizacją aparatu, funkcjami Eye AF i DMF (ang. direct manual focus) oraz systemem Fast Hybrid AF.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.